Formy płatności

Klient może dokonywać płatności za kupiony Towar wybierając jedną z następujących form płatności:
1. „Przelew bankowy”– wpłaty dokonywanena konto Sprzedawcy w SANTANDER BANK dawniej BZ WBK 60 1090 1652 0000 0001 3016 6859 (w tytule przelewu należy wskazać numer Zamówienia).
2. „E-przelew” - płatność internetowa dokonana za pośrednictwem DotPay.pl.
3. „Za pobraniem” –płatność przy odbiorze - należność pobiera kurier.
4. „Odbiór osobisty” płatność gotówką .

Formy wysyłki

Dostawa Towaru

1. Dostawy Towarów realizowane są na terenie Polski.
2. Zamówione towary dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej (usługa Ekspres 24 oraz Kurier 48), Kurier InPost lub za pośrednictwem usługi Paczkomaty InPost oraz Paczka w Ruchu.
3. Koszty dostawy obciążają Klienta i uzależnione są od wybranej formy płatności i opcji dostawy:

  • - płatność "z góry" - InPost - Paczkomaty -  16,00 zł
  • - płatność "z góry" - InPost - Kurier - 18,00 zł
  • - płatność "za pobraniem" - InPost - 22,00 zł 
  • - odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym - 0,00 zł


4. Przy zamówieniach powyżej 300 zł brutto (przy płatności z góry) Sprzedawca nie pobiera dodatkowych kosztów dostawy.
5. Odbiór osobisty Towarów możliwy jest w poniższych sklepach stacjonarnych:

 

  • - Hipermarket Auchan Tychy
    al. Bielska 107
    43-100 Tychy
    Stoisko z upominkami (na przeciwko Cyfrowy Polsat) Aby odebrać zamówienie , należy skontaktować się ze sprzedającym pod nr tel. 693558499 celem umówienia odbioru .

Realizacja zamówienia

1. Warunkiem realizacjiZamówienia (za wyjątkiem Zamówień „za pobraniem”)jest dokonanie płatności za zamówiony Towar. Brak wpłaty w terminie 5 dni od daty złożenia Zamówienia skutkowało będzie anulowaniem Zamówienia.
2. W przypadku dokonania zakupu Towaru przy płatności „za pobraniem”, realizacja Zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę.
3. Towary dostępne w magazynie wysyłane są do dwóch dni roboczych od chwili uiszczenia należności przez Klienta (decyduje data uznania rachunku bankowego Sprzedawcy) lub od chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji – w przypadku dokonania zakupu Towaru przy płatności „za pobraniem”.
4. Brak Towaru w magazynie może skutkowaćwydłużeniem czasu realizacji Zamówienia. W przypadku niedostępności Towarów objętych Zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie Zamówienia i wówczas będzie mógł podjąć decyzję o wyrażeniu zgody na wydłużenie czasu oczekiwania, domagać się częściowej realizacji Zamówienia bądź anulować całośćZamówienie (uiszczone należności tytułem ceny sprzedaży zostaną niezwłocznie zwrócone przelewem na rachunek bankowy Klienta).
5. Do każdej przesyłki wraz z Towarem Sprzedawca doręcza potwierdzenie zakupu Towaru w postaci paragonu lub faktury VAT (w zależności od wybranej przez Klienta opcji).

kontakt

 

Ambasada Prezentów - Tomasz Hoffmann
Ul. Aleja Bielska 107
43-100 Tychy
tel.: +48 693 558 499
e-mail: kontakt@ambasadaprezentow.pl

Formularz kontaktowy

masz pytanie? napisz do nas!
Podaj wynik: 11 - 9 =

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Inpost DotPay